Ashley Olsen - Then & Now

image222
Vi som är födda på 70- eller 80-talet minns säkert den amerikanska serien "Huset Fullt" eller "Full House" som gick på TV4 när vi va barn. Där spelade bägge tvillingsystrarna en och samma roll, nämligen söta Michelle Tanner. Och därför är det förmodligen Olsens som supergulliga babies som vi tänker på när vi hör efternamnet Olsen. Av samma anledning känns det lite konstigt att idag se dem som vuxna modeikoner. Jag har fortfarande svårt att se skillnad på Ashley och Mary-Kate, därför valde jag att visa "transformationen" av en av dem, d.v.s. Ashley :)

Såhär minns i.a.f. jag dem:


Edit: Glömde totalt bort att Kanal 5 sände serien som repriser. Så det är säkert fler än oss 70- och 80-talister som minns tvillingarna som söta barn :)

♥ Nea.

Jag föddes på 90-talet och kommer ihåg huset fullt ändå. Då sändes det på femman. Och ja, jag är medveten om att det bara var repriser, men ändå. :) Min favvoserie faktiskt^^

2008-04-10 @ 09:26:33
URL: http://neapeahh.blogg.se/
♥ S t y l i s s i m o

Ja det är ju sant! Sorry, hade glömt att femman också sände serien :)

2008-04-10 @ 09:30:27
URL: http://stylissimo.blogg.se
♥ Laura

En av de bästa serierna i sin tid. Kul o se hur flickorna förändrats.

2008-04-10 @ 17:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0