20 Frågor - FiFi

image69
  1. Ålder? 80-talist
  2. Bor? Norra Stockholm
  3. Civil Status? Singel ;)
  4. Favoritfärg? Blått
  5. Mat? Sötsaker
  6. Favoritårstid? Våren
  7. Film? Filmer som ger en ångest, adrenalin och som får en att storböla
  8. Musik? 80-tal, old & new rock, techno & R&B
  9. Älskar? Ironi, delfiner och tatueringar
  10. Hatar? Giriga människor

  11. Varför bloggar du? För att dela med mig av saker som jag normalt aldrig skulle göra. Sedan var det något som Essi övertalade mig till.

  12. Vilket är ditt bästa minne? Jag satt och funderade på denna fråga ganska länge. Jag tror att jag har ganska många bra minnen att jag inte kommer på en enda. :)

  13. Vad är ditt värsta minne? Låt oss säga att de handlar om sjukhus och lite mer.

  14. Vilken är den största risken du tagit? Jag vet faktiskt inte om jag kan säga att jag tagit någon stor risk. Men jag vet att jag kommer ta stora risker de närmsta åren.

  15. Vad har du för "intressen"? Grafisk design samt illustrationer, lyssna på musik och titta på film, surfa runt på nätet efter intressanta saker, umgås med vän(ner) och prata om allt och inget och sist men inte minst, äta godis.

  16. 3 av dina bättre egenskaper? Givmild, ställer gärna upp för mina nära och kära, positiv (försöker iaf).

  17. 3 av dina sämre egenskaper? Otroligt aggressiv, dömmer människor för snabbt ibland och kan vara lite väl långsint.

  18. Har du några förebilder? Jag har ingen specifik förebild, gillar bara goda gärningar och beundrar den som jag tycker gör en.

  19. Vad är dina drömmar/mål i livet? Bli så framgångsrik att jag får friheten att göra vad jag vill.

  20. Motto? Jag har haft många olika motton genom åren men har inte kvar de längre. Det enda jag kan säga nu och som jag tror på är att ingenting är omöjligt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0