Blogghjälp + Designhjälp

Blogghjälp

P.G.A. Tidsbrist kan vi för tillfället tyvärr inte erbjuda blogg- eller designhjälp (om det inte gäller att svara på någon kort fråga om Photoshop). Vi meddelar genom bloggen när vi får extra tid över igen.

Som jag nämnde i ett tidigare inlägg kommer jag från och med nu att erbjuda både blogg- och designhjälp. Jag är inte på något sätt expert på HTML eller CSS, men jag klarar mig ändå rätt bra med de kunskaper jag har. Sedan har jag fått en hel del komplimanger för den här bloggens design. Personligen gillar jag designen eftersom att den är stilren, men det är min egna personliga smak. Din bloggsida behöver ju inte se ut som min, utan bör snarare vara enligt din egna personliga smak och stil.

Jag kan inte hjälpa 10 personer samtidigt eftersom att det tar lite tid att designa en hel blogg, men om efterfrågan blir stor, kan jag fixa en slags väntelista. Sedan kommer jag även att ge allmänna tips och råd och starta inlägg där ni kan ställa frågor som jag ska försöka svara på. Men kom bara ihåg att jag absolut inte är någon självutnämnd expert. Anledningen till att jag väljer att göra detta är för att jag minns hur svårt det var att komma igång när jag skulle designa min egen blogg. Sedan är jag någorlunda kunnig gällande Photoshop, så det är relativt lätt för mig att designa där. Hur som helst, om någon vill ha hjälp med sin bloggdesign föredrar jag att ni skickar ett mail till mig. Detta skulle underlätta då jag ska hålla reda på vem som är vem och vem jag hjälper. När det gäller prioritering så är det först till kvar som gäller. Jag hjälper med andra ord det mail som kommer först nu, och mailen därefter hamnar på en väntelista.

mailen ni kan kontakta mig på är [email protected]

P.S. I framtiden kan jag även tänka mig att göra färdigt en bloggdesign som jag sedan lottar ut. Men då har ni som sagt mindre kontroll över layouten på bloggen.

♥ Designa din blogg - För dig som vill ha hjälp med bloggdesignen

Hej!
Tack för din kommentar!
Ja, det är en del som har börjat köra med designhjälp och blogghjälp, och det är ju inga problem, så länge man inte gör som jag har sett vissa göra, går in på min sida och stjäl inlägg rakt av.. då blir jag arger..=)

Din blogg var snygg, rosa, men snygg..=)

2008-03-14 @ 14:01:47
URL: http://www.designadinblogg.se
♥ Erik Keding

Duktig va du på att designa blogg iaf :) Så visst, kör utlottningar!

Svar: Ja det är lite märkligt att man läser.. men inte kan lämna någon respons alls!

2008-03-14 @ 16:56:30
URL: http://theartist.blogg.se
♥ Emma

hejhej, din design var jättesnygg, jag undrar hur du gör dina bakgrunder så snygga? liksom var du hittar dom ;)jag har alltid bara en enkel färg, och skulle vilja ha lite mer designat eller hur man ska säga. =)

2008-07-02 @ 15:07:12
URL: http://ehss.blogg.se/
♥ emma

Tacktack ;)

2008-07-07 @ 12:34:13
URL: http://ehss.blogg.se/
♥ maria

hej, gillar verkligen er blogg :) Men det vore SÅ HIMLA bra med design hjälp, snälla ?

2008-10-29 @ 20:27:03
♥ Anonym

den här bakgrunden är så jävlaaaaaaa fin, vart hitta du den?

2009-02-20 @ 13:25:58
URL: http://sminkaholic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0