Blogghjälp: Lägga in en egen bild som header

image86
Vill ni lägga in en egen bild som header kan ni kolla in den här videotutorialen.
Gå dock först in på Laris sida och läs igenom hans text.

Tutorialen kan ni ladda ner här.

♥ Jacqueline

SV: jaa liksom, de bilderna jag har lagt upp har jag bara ritat liksom i datorn.

Men om vi säger nu att jag scannar in en bild och sedna öppnar upp den, hur ska man liskom göra för att kunna färglägga den?
Ska jag tex ta pentool (eller dne där pennan iaf) och följa alla linjer eller ngt sånnt?

jaja, jag är jobbig jag vet hehe men jaa :)

2008-03-29 @ 16:33:30
URL: http://jacquelinnie.blogg.se
♥ Frida

Bra turtorial! Har vart inne på designa din blogg också och kollat! Fortsätt att ge tips, det uppskattas väldigt mycket! Tack för att ni hjälper till så att alla kan få snygga bloggar!
Ha en bra dag!

2008-04-01 @ 16:54:12
URL: http://fridascorner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0