Personligt?

Personligt
Som ni kanske märkt så finns det inga bilder eller någon specifik info om mig i bloggen. Detta är ett medvetet val jag gjort efter en lång tids grubblande. Problemet med att lägga upp en bild och även att skriva mitt för- och efternamn, är att det gör det möjligt för personer jag känner IRL och som jag inte vill ska läsa bloggen, att göra just det. Detta skulle medföra att jag skulle vara tvungen att göra bloggen väldigt opersonlig. Jag föredrar att dela med mig 100% av min personlighet, utan att behöva oroa mig för vem som eventuellt hittar och läser bloggen.

Detta beslut kanske ändras i framtiden då jag väljer att publicera namn eller bild, men just nu prioriterar jag innehållet i bloggen, framför min egen identitet. Det kommer att framgå rätt snabbt och rätt tydligt vad jag är för person, då bloggen trots detta kommer att vara väldigt personlig. Jag kommer även att skriva lite om mig själv i ett senare inlägg, så att ni som läser får en lite bättre bild av hur jag är som person.

♥ Eme

jag måste säga att det är ett bra beslut, jag har oxå funderat över hur jag skulle göra. Men så blev det som det blev med en personlig blogg. Men vet en dag kanske det dycker upp en blogg till som jag skriver helt annonymt. Tycker att det ibland skulle vara rikigt skönt. Kunna skriva precis vad man vill och inte behöva få skit för att man tycker och tänker på ett visst sätt.

Ska fundera viade på detta!

2008-06-14 @ 23:48:06
URL: http://emes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0