Spotify-tävling avslutad!


Spotify-tävlingen är nu avslutad, och vi kan meddela att alla som varit med och tävlat, faktiskt vunnit var sin invite till Spotify. Detta tack vare att Spotify varit extra generösa och givit oss en massa extra-invites. Så ni som skrivit er email adress kommer inom kort att få en invite till den mail adress ni angivit. Grattis! :)

♥ kalle

ungefär när kommer man få sin invite? kan knappt bärga mig

2008-11-06 @ 08:44:16
♥ JOSS

WOHO!:D

men jag tror jag glömde skriva min e-mejl.. XD well, here it goes om jag nu glömde skriva den, Josefine[email protected]

2008-11-06 @ 12:47:26
URL: http://jossmos.blogg.se/
♥ A

Suck, guess what. Jag kan inte öppna min mejl. Det står något med att jag har haft opassande saker på min mejl och att jag ska kontakta dem. Har gjort det men inget har hänt. Vad ska det vara för opassande saker? Haha, man kan ju bara ana.. Nä, ja har faktiskt ingen aning. Har en nödmejl just nu. Om jag fortfarande har kanske för Spotify skulle det vara underbart om ni skickade den till min andra mejl. Annars har jag en redig otur :S Kram!

2008-11-06 @ 22:06:31
URL: http://toast.blogg.se/
♥ Solli

tack! vad kul! ska genast kolla min mail!

2008-11-06 @ 23:06:29
URL: http://sollis.blogg.se/
♥ Mike

Jag hade glömt att skriva min e-postadress...

Min e-postbrevlådda har lämnat mig för en annan man...

Jag har varit i Katmandu och kom tillbax för fem minuter sedan...

Jag har legat i koma sedan 1964...



Näe, lika bra att inse...

Jag kom försent... igen...



Men kul att hitta nya trefliga ställen på nätet iallafall. :-)



lev väl!!!

2008-11-07 @ 11:47:38
♥ Tilda

Hej, när jag såg inlägget blev jag väldigt osäker om jag faktiskt skrivit min emailadress. Jag slarvar med sånt. :( (Inlägget är fof kvar på min blogg, så du vet att jag inte ljuger och försöker rafsa åt mig något)



Nu anger jag den i alla fall, om det är försent att få inbjudan är det ju lite tråkigt, men jag är ju glad att jag har din blogg att roa mig med emellanåt i alla fall!

2008-11-07 @ 13:56:02
URL: http://tildasthoughts.blogspot.com
♥ Mike

Hej



Hoppas verkligen att det känns lika bra att kunna glädja någon helt okänd skojare ;-), som det känns för samma skojare att äntligen ha fått en Spotify-invite.



Jag bockar djupt, helt ärligt och uppriktigt och hoppas att din dag blir en av de bästa du haft!!!



Tack!!

2008-11-10 @ 08:48:55
♥ Rickard

Hej, kör en fuling o frågar om de fortfarande finns kvar någon invite? Skulle bli oerhört tacksam :)



Ha de!

2008-11-25 @ 11:35:49
♥ Anonym

Tackar och bugar! Superglad :)

2008-11-25 @ 18:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0