Fullt Upp!


Ja vi lever och mår bra, men har haft fullt upp den senaste veckan. Jag har börjat på ett nytt jobb, vilket gör att jag nästan kollapsar när jag kommer hem eftersom att jag inte alls är van vid de tidiga mornarna. Fifi har fullt upp med företaget, som vi inte prioriterat alls de senaste veckorna. Vi ska försöka att komma "back on track" nästa vecka.

Ni som lämnat kommentarer och inte fått svar får ursäkta oss, då vi endast hunnit godkänna kommentarerna. Sedan brukar det allmänt bli struligt när vi är 2 som svarar på kommentarer, det händer säkert att vi missar att svara någon eftersom att vi inte vet vem av oss som svarar på vad. Så tro inte att vi är stroppiga eller nåt :)

Skriver ni en fråga eller kommentar ni inte får svar på, så upprepa den gärna och nämn då att ni inte fått svar, så blir det lättare för oss att se att vi missat den. Videotutorial för kollaget är också på gång, laddar upp den så fort den är klar.
Hoppas ni har/haft en trevlig vecka!

♥ Indra

Stressa inte ihjäl er. Kramilikram

2008-09-14 @ 20:50:31
URL: http://gobisen.blogg.se/
♥ emsie

Hoppas ni snart får det lite lättare :)

Kramar ditåt :)

2008-09-14 @ 22:16:05
URL: http://emmsie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0