Jobbfrukost


Vi har börjat äta frukost, även om det blir lite ensidigt.
Detta är iaf vad vi stoppar i oss på vardagsmornarna :)
Vad brukar ni äta till frukost?

♥ m a r i c e l | f o t o

Åh vad det där såg gott ut! Jag har börjat på Gi just nu så det ända jag äter till frukost är ägg. Men när jag väl får börja äta bröd igen ska jag lätt hugga in på en sån där macka! Gah så sugen jag blev! :D

2009-04-23 @ 09:10:18
URL: http://mariceleriksson.blogg.se/
♥ Madeleine

det såg smarrig ut. jag varierar en himlans massa med frukost.

jag visar i min blogg om ett par dagar :)

idag har jag t.ex. i en liten skål blandat keso,

clementinklyftor, solroskärnor och en massa kanel.

till det blev det en grov macka med leverpastej.

2009-04-23 @ 20:00:08
URL: http://sisterdisco.blogg.se/
♥ Louise

Hejhej, om du har ett recept till den där mackan så skulle de sitta fint om du la ut de :)

kram

2010-04-01 @ 16:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0