Tusen Strålande Solar


Jag har legat hemma sjuk de senaste dagarna. Mamma var här i helgen och lämnade kvar en bok som hon rekommenderade att jag skulle läsa. Eftersom att jag mådde lite bättre i morse bestämde jag mig för att ge boken (som jag egentligen även hade som ljudbok) en chans. Boken heter "Tusen Strålande Solar" och jag har sträckläst den sedan igår. Även om jag ännu inte hunnit läsa ut boken, måste jag varmt rekommendera den. Det är verkligen en bok som man "kommer in i" på direkten och som man önskar aldrig tar slut...

♥ Lina

Här har du en till som ligger hema och är sjuk....så tråkigt!

Böcker går alltid åt sånna här dagar, kanskeskulle vara nåt att införskaffa...



Krya på dig!/Lina

2009-04-01 @ 16:18:25
URL: http://www.gammalfjortis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0