Danny Roberts



Egentligen vet jag inte hur man ska presentera denna otroligt talangfulla artist. Hans konst är rena mästerverk. En blandning av "high fashion" med hippa bloggare och sagor. Jag rekommenderar verkligen denna genialiska kille. Även om ni inte är helt inne i konst så tror jag att ni kommer att älska honom.


Referensbilden

Försökte få fram en schysst illustration av honom men det gick inte direkt så som jag ville. Han är för snygg helt enkelt. :)

♥ b

Hej, den illustrationen du gjorde åt nevnarien.se typ ett självportret var det. Du hade gjort den i sims 2 tror jag, men hur får du till det så likt?



Okej jag är inge bra på att förklara:) men kram och du är SKICKLIG SOM FAN :D

2009-06-20 @ 22:30:34
URL: http://bbaaabe.blogg.se/
♥ sara

hej!

jag heter sara och jag undrar om du kan hjälpa mig med att stayla min blogg?

snälla ge mig svar på min blogg snälla!

jag beundrar dig och säger dig ett stor tack om du kan de! ingen kan eller vill. Snälla snälla! jag fattar eller kan ingenting.

2009-06-21 @ 20:06:31
URL: http://lovesarizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0