Utmaning...

Vi blev utmanade av söta Sandra (Tjohalia) och bestämde
oss för att det är jag, Essi, som svarar på frågorna.




Reglerna:
1. Placera ovanstående banner på din blogg.
2. Lista tre saker på din kropp som du är särskilt nöjd med.
3. Länka till den du blev utmanad av.
4. Skicka till 3 personer som du tycker borde vara extra nöjda med sig själva.

3 saker jag är nöjd med:
1. Mina kindben
2. Mitt hår
3. Mina tänder

Jag utmanar dessa tre personer att älska sig själva
Joul
Abbelito
Devvan

Utmaning 2
1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?
"...into a classroom with orange carpet and a stench of glue..." Meningen kommer från boken "Special topics in Calamity physics" av Marisha Pessl.
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Högtalare
3. Vad såg du senast på TV?
Nyheterna.
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?
21:25 (den rätta tiden var kl 21:51)
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Min kusin som sitter i rummet bredvid och smaskandes tuggar på sitt nikotintuggummi.
6. När du senast var ute, vad gjorde du då?
Var på tjejmiddag.
7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen?
Min laptopskärm.
8. Vad har du på dig?
Mjukisbyxor och en tajt top.
9. Drömde du något inatt?
Säkert, men jag minns inte vad, men jag hade som vanligt pratat i sömnen.
10. När skrattade du senast?
Alldeles nyss när jag hörde min kusin sjunga, och det väldigt falskt.
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Ingenting. Har inte hunnit fixa annat än ny färg på väggarna ännu.
12. Har du sett något konstigt på sista tiden?
Nope.
13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Annorlunda och underhållande och kanske lite konstig.
14. Vilken var den senaste filmen du såg?
"Pride and Glory".
15. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då?
En alldeles egen ö dit jag skulle flytta nära och kära. Sedan skulle vi starta ett eget samhälle. Lite som i "The Village".
16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om.
Hmm.. Jag har pyttesmå händer. Tur att jag inte är kille ;)
17. Tycker du om att dansa?
Gör väl alla?
18. George Bush?
Usch.
19-20.Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka?
Om jag mot förmodan skaffar barn gillar jag namnet Ella. Blir det en pojke får han heta Elvis.
21.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Ja, har redan övervägt det ett antal gånger.
22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Meep meep!
23. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor?
Solli
Emsie
Typperra
Kamphundar överallt

♥ Inspirera Mera

Vad roligt att du antog utmaningen!

Ha en trevlig helg, kram Sandra

2009-03-13 @ 10:51:46
URL: http://inspireramera.se
♥ Solli

skoj med utmaning! återkommer med den på min blogg senare i vecka :-)

Kram!

2009-03-15 @ 21:55:09
URL: http://sollis.blogg.se/
♥ Solli

har lagt upp utmaningen på min blogg ;-)

2009-03-29 @ 21:32:39
URL: http://sollis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0