Drömväskan...

image277

Kan man bli kär två gånger på samma dag?
Vet att det blivit lite väl mycket snack om väskor idag, men jag kunde verkligen inte hålla mig när jag såg den här underbara väskan. Ja, den toppar t.o.m. väskan jag visade tidigare.

Väskan kan bäras i 4 olika former som man får genom att vika den på olika sätt, så det är lite som 4-väskor-i-en. Till min stora fasa såg jag att den är helt slutsåld, så chanserna att få tag på denna skönhet är nästan lika med noll :(

♥ Enii

Oh vad snygg. Jo, jag har länkat till dig blogg genom min. Så de besökare som besöker min blogg, kan även se och besöka din blogg. Har det längst ner till vänster på sidan i bloggen. Hoppas du förstår. ^^

2008-04-16 @ 18:56:54
URL: http://enii86.blogg.se/
♥ leia

den är skitsnygg....och jag lovar att höra av mig om jag ramlar över en...

och självklart kan man bli förälskad två ggr samma dag....fler också för den delen...haha....händer mig alltför ofta:)

kramar

♥ Leia

haha....är tre tummar många tummar? eller är det bara medelmånga tummar?
hur många tummar finns det egentligen?....hmm...

Frågan är ju om man kanske kan få tag på väskan genom asos.....dom har ju iaf skor från henne....

kram å lycka till på jakten, om du hittar den vill jag bli uppdaterad på en gång.

♥ Eva

Riktigt cool väska!! :o))
Den hade jag inte tackat nej till.
/Eva

2008-04-17 @ 10:50:28
URL: http://blixman.blogg.se
♥ hanna

den översta är riktiggt snygg :)

2008-04-18 @ 17:00:01
URL: http://widuss.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0