Illustratorhjälp: Designa ett hjärta

image176


Det här är den första videotutorialen för Illustrator. I tutorialen visar jag hur man kan skapa sitt eget vektor hjärta i illustrator. Jag kommer att dela in tutorialen i tre delar, eller nivåer, Basic, Medium och Avancerat.

Basic tutorialen kommer mer att vara för de som är helt nya i illustrator. Medium är mer för de som är någorlunda bekanta med illustrator. I Avanerat kommer jag att anta att ni är någorlunda bekanta med redskapen i illustrator och kommer därmed att anpassa mina tutorials efter det.

Videotutorialen kan ni ladda hem här.

♥ Maja

Jag uppskattar verkligen dina tutorial. Har använt PS ganska mycket innan men har inte "orkat" börja med Illustrator på egen hand, men nu får jag superbra handledning via dig så nu finns det inga ursäker längre ;-) Du är jätteduktigt!

2008-04-06 @ 12:24:50
URL: http://meliaklint.blogg.se
♥ anna

Hej! Vilket program öppnar jag videon i?

2008-04-08 @ 12:47:15
URL: http://ioannou.blogg.se
♥ Erika

Hmmm kan inte öppna din tutorial?

2010-03-26 @ 21:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0