Illustratorhjälp: Rita en blomma

image240

I denna videotutorial kommer jag att demonstrera hur man simpelt ritar en "digital" blomma. Lek gärna med färgerna och formen för att få fram olika typer av blommor.

Videotutorialen kan ni ladda hem här

♥ Anonym

hej, har provat mig på blommen men fastnar redan vid sträcket? kan ni inte göra en version som går att pausa?

2008-04-16 @ 14:32:31
♥ S t y l i s s i m o

Svar: Det går att pausa tutorialen, kika längst ner så ska du se en play/pause-knapp :)

Essi

2008-04-16 @ 14:41:26
URL: http://stylissimo.blogg.se
♥ Jonas

Finns det inte för photoshop?

2008-04-29 @ 12:44:43
♥ S t y l i s s i m o

Jonas - Tyvärr tror jag inte att just denna metod går att göra i Photoshop. Det går säkert att skapa en liknande blomma i PS, men då är det på ett helt annat sätt (och hur vet jag inte) :)

/Essi

2008-04-29 @ 12:51:12
URL: http://stylissimo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0