Den som väntar på något gott...

...väntar i vissa fall alldeles för länge!


Vi har gjort en "blind beställning" till Honey Darko. Vad jag menar med "blind beställning", är att vi endast kommit med förslag och önskemål. Hur slutprodukten sedan blir har vi absolut ingen aning om. Nu har beställningen gått flera dagar över den utlovade tiden för deadline, och det börjar bli aningen frustrerande.

Att jag sedan har världens sämsta tålamod, hjälper inte heller. Jag har t.o.m. drömt mardrömmar om att vi blev jättemissnöjda med slutprodukten :) Jag litar till viss mån på personen som ska leverera vår beställning, men eftersom att jag inte har fått se någonting ännu är jag orolig. Om allt går som det ska, kan vi visa en liten smygtitt på vad det är lite senare.

♥ Indra

Svar Essi: Jasså på så sätt, jag trodde ni var systrar...ja då är ni "nästan" i samma ålder som mig..men bara nästan...jag förstod det när man har sett era musiksnuttar...vi har väldigt lika smak.

Hoppas ni får en trevlig helg och att det löser sig med beställningen. Har ni någon aning om när shopen beräknas vara färdig??

2008-08-01 @ 21:44:14
URL: http://gobisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0