Peeandgo



Svenska designern Johan Karlsson, ska ha kommit på denna pissoar, gjord för kvinnor. Anledningen är för att när vi tjejer ska gå på toa, får vi först vänta i kö för att komma in till toaletterna som ligger i väldigt små ytor. Förutom det brukar det inte vara så trevligt inne i toaletterna. Vi brukar lägga papper på sitsen och vara försiktig pga alla bakterier omkring.

Pga det här, menar Johan att vi ska använda hans Pee and go, som tar upp mindre plats och där vi aldrig behöver röra ytan, den är ergonimisk & lättillgänlig, billig & miljövänlig.

Det låter ju bra, men kan vi tjejer sitta alldeles intill varandra och kissa samtidigt? Jag vet inte om jag personligen skulle vara så pass bekväm, men det kanske är dags för lite förändringar?

♥ Kittie

Åh nej, skulle kännas väldigt wierd. Fast samtidigt, killarna klarar ju att stå bredvid varann och pissa så. :P

2008-09-23 @ 08:43:32
URL: http://kittie.devote.se
♥ Indra

Nja jag vet inte heller om jag skulle kunna det...:)

2008-09-23 @ 22:38:11
URL: http://gobisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0