Rosa kuvert


Vi fick hem 2 st rosa kuvert igår från Vecko Revyn. I kuverten fanns det det senaste numret av tidningen och en massa glittrande stjärn-konfetti i olika färger. Eftersom att jag var lite för ivrig när jag slet upp kuvertet, ramlade stjärnorna ut och hälften trillade ner på golvet och FiFi fick dammsuga upp dem :-) Detta var i.a.f ett kul sätt att uppmärksamma att Blogawards går av stapeln om ca 6 månader.


The biggest Swedish blog award ceremony will take place in about 6 months.

♥ Anonym

för en eller två månader sedan så var jag med i libresse tävlingen och vann! men jag har inte fått etuiet än, när kommer det ? :)

2010-03-31 @ 21:42:19
♥ hedds

hej hej :) vad heter fonten som ni använt på "BLOGAWARDS 2010"?

2010-04-08 @ 23:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0