Retusch - Lägga på puder

puder retusch

I den här videotutorialen visar jag hur ni lägger på "puder" på en bild, d.v.s. gör hyn lite mer brun. Detta är endast en demonstration på vilka redskap- och vilka tekniker i Photoshop man använder. Eftersom att jag inte vill hålla på så länge, gör jag detta lite för snabbt i tutorialen. När ni ska leka med en bild, kan ni vara lite mer noggranna och ta lite mer tid för att få ett bättre resultat. Ni som använder Mac får gärna hojta till om ni inte kan se videotutorialen.

Bilden på Lauren Conrad är från Google.

Videotutorialen laddar ni hem nedan:
-Ladda ner (Windows)
-Ladda ner (Mac)

♥ Erika

Tack!!!

2008-06-25 @ 18:25:03
URL: http://myerikalife.blogg.se/
♥ Malin

Heej !

Jag har Adobe Photoshop Elements 0.6 kan man ladda ner de här pudret till den photoshopen ??

Jag har testat med mascaran men jag vet inte vart jag ska klicka så jag kan använda den .. Kan du hjälpa mig så skulle jag bli jätte glad :D

2008-07-01 @ 14:43:47
URL: http://maaaaaliiiiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0