Copyright


Vi har fått frågor gällande om ni får använda våra illustrationer, så vi tänkte svara på detta en gång för alla så att alla ni som undrat/undrar kan få svar. När det gäller samtliga av våra illustrationer, får ni mer än gärna använda dessa hur ni vill. Det enda vilkoret vi har är att ni endast använder bilderna för eget personligt bruk, t.ex i en blogg, trycka på egna plagg osv. Ni får däremot inte använda dem i något kommersiellt sammanhang där ni tjänar pengar på dem. Annars är det fritt fram. Vi skulle dock bli väldigt glada om ni kunde hänvisa till oss om ni använder dem. /Essi & FiFi

♥ Pernilla

Sv: Åh tack!

Vad glad jag blir!

Hur mår du då? :)

2008-05-31 @ 12:57:35
URL: http://typperra.blogg.se/
♥ Joana

Fifi: Ja han är så himla rolig att knäppa på...värsta modellen ;D

2008-05-31 @ 14:39:21
URL: http://atletico.blogg.se/
♥ leia

haha....tack! ja, jag lär väl inte hänvisa till er på t-shirten men självklart visar jag bild på bloggen och då hänvisas det som bara den:)



ni ska dock inte vänta er för mycket....har bara målat en t-shirt i mitt liv så....och den ser ni dessutom i bloggen...



kramar å sussa sött


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0