Är Keanu man eller mus?

Jag vet inte hur vi kom in på ämnet, men jag och Essi diskuterade kring om Keanu Reeves utstrålade manlighet eller ej. Essi tyckte självklart att Keanu var den sista manliga karaktären på planeten medan jag absolut inte höll med. Det hela slutade med att jag bestämde för att sätta ihop ett klipp till henne för att bevisa att Keanu visst utstrålar manlighet.

Första klippet jag hittade på youtube var denna och efter det beslutade jag för att ge upp mitt sökande.



Essi, I´m sorry. Du vann denna rond.

♥ Julia

Hej,

Mitt namn är Julia och jag jobbar för VeckoRevyn. Jag skulle behöva komma i kontakt med dig – men har inte hittat någon mailadress. Vore därför toppen om du kunde skicka ett mail till mig. :)

2010-02-13 @ 11:09:12
♥ MALINHE |foto|

Hoppas du får en superfin alla hjärtans dag dag imorgon! :)



kramar/ www.malinhee.blogg.se

2010-02-13 @ 22:40:46
URL: http://malinhee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0