Lack-tips



Vi har fått hem 3st nya färger till vår OPI-samling. Och med "fått hem" menar jag att vi köpt dessa från eBay. Köper man dessa superbra nagellack från eBay istället för affären, sparar man ca 50%, och detta med frakten inräknat.

Man får med andra ord 2 lack till priset av ett! Det gäller bara att leta lite på eBay tills man hittar en säljare som är billig. Sedan finns det även andra märken som China Glaze o.s.v. för den som föredrar det.

Det var i.a.f. ett litet lack-tips från oss :-)


We have just bought 3 new nailpolishes to our OPI-collection.

♥ Elin

jag har använt det innan, fast när jag var mycket i England, nu gör jag akrylnaglar istället :)

2010-03-24 @ 11:35:34
URL: http://elinwetterling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0