Designa inte din blogg 3 på natten...

...om du inte vill göra dumma misstag, som att använda dig av bilder i designen som du laddat upp på en annan blogg som är lösenordskyddad och som därmed låser din blogg (hänger ni med?).

Ni som försökt gå in på bloggen innan klockan 12.00 idag, förstår säkert då ni inte kunnat komma in på bloggen p.g.a. just det jag beskrev. Anledningen till att bloggen blev lösenordsskyddad var just för att jag designade layouten i en annan blogg (som var lösenordsskyddad), för att sedan föra över koderna till Stylissimobloggen. Hade i mitt flummiga tillstånd glömt att ändra vissa av bildadresserna. Så dagens tips är att endast hålla på med bloggdesign när man är helt klar i huvudet :)

♥ Designa din blogg - För dig som vill ha hjälp med bloggdesignen

Sist jag gjorde misstaget att koda med ett trött huvud, då återställde jag hela min blogg.. stilmallen och alla kodmallar.. det var jag inte riktigt nöjd med!

2008-04-05 @ 12:18:08
URL: http://www.designadinblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0