Efterlysning

image403
Har fått en request gällande att göra en retusch-tutorial där jag
visar hur man tar bort finnar och andra ojämnheter, och tänkte fixa
en idag. Problemet är bara att jag inte hittat någon bra bild att utgå från.

Så ni får mer än gärna hjälpa mig genom att maila ([email protected])
in bilder på någon (er själva eller någon kändis) som har någon hy som man
kan fixa med retusch. Skulle verkligen vara till jättestor hjälp då jag letat men
inte hittat någon bra bild att visa med. 

//Essi

♥ Anonym

Haha, bara gör lite prickar i huvudet på nån bild xD så blir d asnajs xD

2008-04-30 @ 13:24:12
♥ Jessica - PCT

Det jag menade med att ni får personlinga bilder är att de inte redan är retusherade, och att om personen på bilden själv skickar er bilden, så slipper ni garanterat bråk med upphovsrätt och sådär...
Jag ska kika om jag har någon bild som skulle kunna användas.

2008-04-30 @ 13:32:31
URL: http://piercadeconversetjejen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0