NKOTB!

Hade under de senaste dagarna hört rykten om att NKOTB, dvs New Kids On The Block, skulle återförenas. Och de gjorde de under fredagen. Gruppen som inte uppträtt tillsammans på över 15 år, återförenades under ett ett liveframträdande på amerikanska Today Show. NKOTB var det första pojkbandet jag blev kär i. Eller snarare var Joe den jag hade en riktig "crush on". Jag brukade pinsamt nog pussa hans bild på min gigantiska poster jag hade i mitt flickrum VARJE DAG. När jag ser hans bild idag kan jag inte hålla mig för skratt. Min smak har verkligen förändrats, han ser dock sötare ut idag, men sen är jag äldre också :).

För er som inte var med på NKTOB-tiden, är alltså Joe krulltotten i mitten :D
image170

Var ni däremot med på den galna NKOTB-tiden och undrar hur grabbarna ser ut idag kan ni kika på följande klipp.



Andra delen kan ni hitta på Youtube.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0