20 Frågor - Essi

image63

  1. Ålder? För gammal för att kallas ung, för ung för att kallas gammal ;)
  2. Bor? Stockholm.
  3. Civil Status? Stolt singel!
  4. Favoritfärg? Älskar färger! Alla färger är vackra.
  5. Mat? Är vegetarian, men mat från Medelhavet.
  6. Favoritårstid? Hösten, mycket tack vare de vackra färgerna.
  7. Film? Filmtokig, därför är listan oändligt lång.
  8. Musik? Allyssnare, men allt från klassiskt och jazz till soul, pop och RnB.
  9. Älskar? Familjen.
  10. Hatar? Falskhet, girighet.

  11. Varför bloggar du? För att jag älskar att dela med mig av saker jag gillar. Bloggandet är ett perfekt sätt att göra just detta med fler människor än endast de i min bekantskapskrets. Sedan ville jag skapa en annorlunda blogg som inte bara handlar om ytligheter, utan som även inriktar sig på lite djupare ämnen.

  12. Vilket är ditt bästa minne? Åh det finns många! Ett roligt minne var när vi av en ren slump (eller tur) träffade Brad Pitt och George Clooney på en inspelning Los Angeles.

  13. Vad är ditt värsta minne? Bilolycka i samma stad.

  14. Vilken är den största risken du tagit? Att ta mitt pick och pack och flytta till USA.

  15. Vad har du för "intressen"? Intressena är många, nästan lite för många. Har svårt att hinna med allt jag tycker om att göra. Men bloggandet är superkul. Gillar matlagning. Älskar även att leka med Photoshop och Illustrator och att ständigt lära mig nya saker. Sedan gillar jag allmänt vackra saker, oavsett om det är en snygg väska, en fin tavla, en ny fin outfit, någon snygg design osv. I bloggen tar jag oftast upp just det jag anser vara "vackert".

  16. 3 av dina bättre egenskaper? Hmm, givmild, ärlig, hjälpsam.

  17. 3 av dina sämre egenskaper? Kanske lite för anglelägen, pratar gärna vilket kan leda till att jag avbryter folk, väldigt otålig.

  18. Har du några förebilder? Jag beundrar många människor, men generellt beundrar jag människor som inte bara lever sina liv för sig själva, utan även ger tillbaka till andra. Människor som vågar satsa och gå efter sina drömmar.

  19. Vad är dina drömmar/mål i livet? Att bli så pass framgångsrik i livet att jag kan börja ge tillbaka. Vill t.ex. starta hjälporganisationer inriktade på djur.

  20. Motto? Mer ett citat, men använder det som ett motto (står även i bloggbannern): "And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom..."

♥ Anonym

jag lånar denna :)

2008-04-22 @ 23:30:31
URL: http://ohlove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0