Eurovision Top 5





Det här är våra top 5 låtar från årets Eurovision. Det var svårt att välja eftersom att de flesta låtar faktiskt suger. Första plats går till Turkiet som har en riktigt bra rocklåt. Extra pluspoäng för en supersnygg video också! På andra plats kommer Frankrike, även om låten kanske inte är en typisk schlager. Tredjeplatsen går till Island (även om videon är lite väl flippad). Fjärdeplatsen till Norde och femteplatsen till Danmark. ETA: Vi håller förstås först och främst tummarna för Charlotte :)

♥ Marias Kakburk

Åh vad jag längtar tills ikväll:)! Såg precis Ukrainas låt på MTV och den kändes som en vinnare då, oroväckande:/



Hoppas att du får en härlig lördagskväll!

2008-05-24 @ 16:39:51
URL: http://mariaskakburk.blogg.se/
♥ Natalie

Jag älskar fan turkiets låt :D Haha jag trodde jag var den enda :P Norges låt var rätt tråkig, även Frankrike tycker jag :/

2008-05-24 @ 18:49:16
URL: http://ntm89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0