WOW



Älskar Kylies musik, här är ännu en favorit från hennes nya platta.

♥ M a r i a

Men tack själv för att du visar uppskattning.. :) Och jag är ju inte ensam om att dela med mig av kunskaper. Här hittar man ju massor med hjälp inom t.ex. photoshop och illustrator.

Sen så tycker jag det är en självklarhet att hjälpa till.. Jag tycker ju bara det är kul när folk tar fina bilder. Det stimulerar ju mig också så allt blir liksom en god cirkel eller vad man ska säga :) Ordet konkurrens gillar jag inte så mkt :D haha. Vi fotointresserade ska inte fota mot varandra utan jag tycker vi istället ska glänsa med varandra ;)

2008-05-23 @ 14:05:19
URL: http://mariiaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0