Essis Apotek


Detta är vad jag knaprat i mig de senaste dagarna. Vill verkligen rekommendera 2 av dessa till er som har oturen att åka på en förkylning och/eller rethosta. Esberitox är ett naturläkemedel som tidigare endast såldes i hälsokostbutiker, men som nu även kan hittas på apoteket. Har använt detta naturläkemedel i flera år och det funkar verkligen gällande att påskynda tillfriskningen vid en förkylning. Om ni skulle ha oturen att få rethosta, ni vet en sådan hosta som gör det svårt att andas, rekommenderar jag Bisolvons produkter som ni ser till vänster på bilden.

Jag höll nästan på att få ett nervsammanbrott häromdagen när jag fick allt svårare att andas, och lösningen som man shottar, hjälpte på direkten och räddade mig bokstavligen från att kvävas :) Jag hade hostat hela dagen och tillslut hostade jag bokstavligen var femte sekund, men detta lindrade som sagt hostan inom någon minut. Bästa preparatet jag någonsin testat!

♥ Indra

Fy jag får svårt att andas bara jag läser det här inlägget...känns nästan som om jag hostar själv.

Tack för tipset (ifall att man blir sjuk..peppar peppar, jag är aldrig sjuk)

2008-09-04 @ 21:38:46
URL: http://gobisen.blogg.se/
♥ Solli

prova även att äta gojibär....de ökar immunförsvaret ;o)

2008-09-11 @ 20:20:14
URL: http://sollis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0