Nästa Videotutorial



Vi har fått väldigt många önskemål om att fixa en videotutorial på hur man skapar ett eget kollage i Photoshop, och nu är det äntligen på gång att fixas. Anledningen till att vi tidigare valt att inte göra just detta, är för att tutorialen blir för stor, men vi kom på att vi kan dela upp den i mindre delar, och då blir det möjligt att fixa en sådan tutorial.

Det finns naturligtvis många sätt att fixa ett kollage på, och vi kan inte visa alla. Men efter att ha tittat på tutorialen kommer ni att kunna grunderna, och då är det bara fantasin som sätter gränser för hur ni kan göra. Tutorialen kommer f.ö. att släppas imorgon. Har hållt på med den hela dagen, och det är anledningen till bristen på inlägg :)

♥ Indra

Åh vad bra, för det här är något som jag verkligen vill lära mig. Mina som jag har gjort har ju varit för "täskiga". Tack så mycket för att Ni gör en guide. Trevlig helg. Kramilikram

2008-09-05 @ 15:32:29
URL: http://gobisen.blogg.se/
♥ Sarah

åh fy vad bra :)

jag har verkligen lärt mig massa av dina videos.

hoppas att du fortsätter med dom :)



och ja håller med dig , CSI killen har min charm (A)

2008-09-08 @ 11:38:32
URL: http://fulltnormal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0