Bjørg



Det är så nytt och fräsht att presentera smycken som Bjørg. Det känns som att bilderna är tagna ur en Tim Burton film.

Bjørg använder metaller och ädelstenar i en industriell stil och ofta använder hon djurmotiv och poetisk text ingraverad i hängen och på ringar. Det finns en vintage känsla över hennes smycken fast med en modern twist.


♥ Anna

Jättefin blogg! :) Och jag älskar Tim Burton.. fick också en sån känsla av bilderna.

2009-03-30 @ 18:32:28
♥ lina

åh, jag blev helt förälskad!

nån aning om var och när man kan köpa dessa smycken?

2009-03-30 @ 20:33:25
URL: http://dalimania.blogg.se/
♥ Sarah

åh precis samma fråga som lina har ställer jag också nån aning om var man kan köpa dessa smycken? och samt vad de kostar?

jag blir helt tagen av dessa vackra enkla smycken :)





2009-04-03 @ 16:40:32
URL: http://heavenonlyknows.devote.se
♥ jana

Finns en hel del på www.tiarasmycken.se

Fantastiskt fina smycke

2009-11-15 @ 19:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0