Whip It



Jag hade normalt aldrig föredragit att se denna film iom att Drew Barrymore har producerat den (tänkte att det skulle vara lite fjant faktor över filmen). Måste säga att jag har underskattat Drew. Hon är nästan lika flippad som jag. Det fanns mycket jag gillade med filmen, främst scenografin, vissa doser av knasigheter och musiken. Skulle verkligen kunna rekommendera "Whip it" till alla knasbollar där ute. Här är en scen ur filmen som också är den snyggaste/sötaste förspel jag någonsin beskådat.


Whip it is a movie directed by Drew Barrymore that I truly would like to recommend. This scene from the movie is the cutest foreplay I´ve ever seen.

♥ tobys.se - En släng av ADHD och hjärnsläpp

Kanske måste ses då. :)

2010-03-06 @ 14:46:15
URL: http://tobys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0