Fynda Morgonrockar

image261

Nu när dollarn är så pass låg finns det många platser där man kan hitta riktiga fynd. Dessa snygga rockar är från Victorias Secret och det är REA på dem för tillfället. Den rosa och gråa rocken kostar egentligen $39.50 medan den randiga går på ynka $20. Jag har räknat ut det exakta priset (inklusive tull, moms, frakt och postens kostnader) och den slutgiltiga notan är faktiskt inte så farlig. För den rosa och den gråa rocken får man betala ca 474kr och 390kr för den randiga.

Jag har redan en supermysig morgonrock från BabyPhat, annars hade jag inte tvekat för att beställa hem en av dessa. Det finns även andra mysiga morgonrockar, eller färgvarianter på dessa om ni inte gillar just mina favoriter.

♥ Camilla

snygga. =)

2008-04-14 @ 11:59:28
URL: http://artondejuni.blogg.se
♥ Sandra

Åh, den till höger var nice :)

2008-04-14 @ 13:13:30
URL: http://samdra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0